Wprowadzamy zdalną obsługę w stacjonarnych Biurach Klienta

Szanowni Państwo,

W związku z wprowadzeniem stanu zagrożenia epidemicznego koronowirusem COVID -19 informujemy, że od dnia 17 marca 2020r Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o. będzie funkcjonował w następujący sposób:

🔶 wprowadza się okresowy zakaz przyjmowania Stron na terenie siedziby Spółki

🔶 Biuro Obsługi Klienta i Kasy przy ulicy Komunalnej 1nie przyjmują klientów w siedzibie biura. Wszelkie sprawy załatwiane będą zdalnie, za pośrednictwem poczty e-mail, telefonicznie. Ciągłość pracy zostaje zachowana. Wszelkie decyzje dotyczące spraw klientów są rozpatrywane na bieżąco, zdalnie. Zaleca się sprawdzanie płatności za usługi wobec spółki, w formie elektronicznej poprzez Internetowe Biuro Obsługi (https://ibok.mzk.stalowa-wola.pl/),

🔶Biura Obsługi Klienta i Kasy przy ul. Wolności 9 oraz Jana Pawła II 25 A (budynek BiTo)będą nieczynne. Zakupu biletów można dokonać poprzez aplikację mobilną SkyCash, w biletomatach stacjonarnych, poprzez doładowanie Karty Miejskiej (elektroniczna portmonetka) lub płacąc za przejazd zbliżeniowo w kasowniku autobusu miejskiego,

🔶autobusy komunikacji miejskiej kursować będą według rozkładu jazdy jak w „dni wolne od nauki w szkole”. Prosimy o zapoznanie się rozkładem jazdy Państwa połączeń.

Usługi w zakresie dostaw wody, odbioru ścieków, wywozu nieczystości świadczone są na bieżąco.

☎️ Kontakty do naszych Biur Obsługi Klienta:

Telefon BOK: 15 844-39-78, 15 842-70-86
Centrala: 15 842-34-11,
 wew. 355, 356, 352
Fax: 15 842-19-50
E-mail: bok@mzk.stalowa-wola.pl
www.facebook.com/MZKStalowaWola/
Powyższe ograniczenia będą obowiązywać do odwołania.
Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.

Ostatnio dodane