W związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną, kierując się zasadą społecznej odpowiedzialności za zdrowie publiczne, wprowadzamy następujące zmiany w świadczeniu usług dla naszych Klientów:
🔳 wstrzymane zostają do odwołania rzeczywiste odczyty stanów wodomierzy przez pracowników MZK. W związku z powyższym w miesiącu marcu nie będzie dokonywany odczyt stanów wodomierzy w zasobach Spółdzielni Budownictwa Mieszkaniowego. Mieszkańców niżej wymienionych budynków prosimy o podawanie /do trzech dni roboczych/ stanów wodomierzy w formie telefonicznej pod nr .:15 844-39-78, 15 842-34-11 lub poprzez formularz zgłoszeniowy na stronie: https://www.mzk.stalowa-wola.pl/.
Lista budynków z zasobów Spółdzielni Budownictwa Mieszkaniowego:
- Jana Pawła 13, 14
- Poniatowskiego 17, 35A, 35B, 68, 68A, 70, 72, 74, 78, 78A, 80, 86, 88, 94
- KEN 2, 6, 8
- Wojska Polskiego 2
- Popiełuszki 6, 17A
- Ofiar Katynia 31,33,35
- Staszica 2A, 2B, 2C
- Dąbka 10, 10A
- Koper 1,2, 3, 5
- Wańkowicza 69, 71
- Parkingowa 2
Dodatkowe informacje o konieczności podawania stanów wodomierzy zostaną wywieszone na klatkach schodowych poszczególnych budynków.
Ponadto, w miesiącu marcu, prosimy o podawanie stanów wodomierzy mieszkańców domków jednorodzinnych z ulic:
- Chodkiewicza
- Chyły
- Dąbka
- Jagodowa
- Koniecpolskiego
- Kossaka
- Łąkowa
- Parkingowa
- Pieńkowskiego
- Sosnowa 1, 1A, 1B oraz od nr 26 do nr 40
- Tarnowskiego
- Wańkowicza
- Wrzosowa
- Wyczółkowskiego
- Wyspiańskiego
- Zamojskiego
- Żółkiewskiego
W przypadku braku podania odczytu wodomierza w terminie, rozliczenie zostanie dokonane na podstawie średniego zużycia wody z poprzednich okresów rozliczeniowych,
🔳 od dnia 13 marca nie będzie możliwości zakupu biletów jednorazowych u kierowcy w autobusie. Prosimy o uwzględnienie tego faktu, przy planowaniu podróży miejską komunikacją. Bilety można nabyć w punktach sprzedaży (kioski, sklepy), biletomatach stacjonarnych i mobilnych, w sklepie internetowym (doładowanie portmonetki na Stalowowolskiej Karcie Miejskiej) oraz płacąc za przejazd kartą płatniczą zbliżeniową w kasowniku każdego autobusu. Zachęcamy również do korzystania z aplikacji mobilnej SkyCash – kupując bilet mobilny,
🔳 od piątku 13 marca – Punkt Obsługi Klienta w budynku BiTo (Mostostal) będzie nieczynny do odwołania,
🔳 od dnia 17 marca (wtorek) autobusy komunikacji miejskiej będą kursować jak w dni wolne od nauki w szkole,
🔳 zalecamy, aby do naszych Biur Obsługi zgłaszać się osobiście tylko w sprawach pilnych. W pozostałych przypadkach prosimy o kontakt e-mailowy: bok@mzk.stalowa-wola.pl lub telefoniczny 15 842-34-11, 15 844-26-99.
Zarząd i zespół MZK Sp.z o.o.