• Szerokość
    • Rozmiar treści

Od 1 lutego 2022r. Miejski Zakład Komunalny i Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o w Stalowej Woli w wyniku połączenia funkcjonują pod jedną nazwą, jako Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o.

W związku z tym Klientów dokonujących opłat gotówkowych z tytułu dostaw za ciepło, prosimy o kierowanie się do punktów kasowych MZK znajdujących się w trzech lokalizacjach:

  • Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o. ul. Komunalna 1, tel. 15 842-22-37, 15 842-70-86, 15 844-39-78

Kasa czynna:
od poniedziałku do piątku
w godz.: od 7.00 do 14.00
(przerwa: 10.30 – 10.50)

  • Punkt Obsługi Klienta ul. Wolności 9, tel. 15 642-50-54

Kasa czynna:
od poniedziałku do piątku
w godz.: od 8.00 do 16.00

  • Punkt Obsługi Klienta al. Jana Pawła II 25A (biurowiec Mostostal), tel. 15 810-94-13

Kasa czynna:
od poniedziałku do piątku
w godz.: od 8.00 do 15.30

UWAGA!!! Biuro Obsługi Klienta oraz Kasa w budynku PEC przy ulicy Handlowej 11 zostały przeniesione na ul. Komunalną 1. Serdecznie zapraszamy do biurowca MZK.

Zachęcamy Państwa do składania wniosków o przesyłanie faktur VAT za ciepło, w formie elektronicznej (e-faktura). W tym celu należy pobrać odpowiedni wniosek dostępny na stronie internetowej MZK Sp. z o.o. Odbiorcy, którzy złożyli już taki wniosek dla usług świadczonych przez MZK nie muszą ponownie składać tego wniosku. Faktury za ciepło zostaną im przesłane na wskazany adres e-mail.

Numer konta do płatności za energię cieplną pozostaje niezmieniony. Awarie na sieci ciepłowniczej należy zgłaszać pod numerem 660-667-542.

Punkt Obsługi Klienta MZK przy ulicy Wolności 9

Do góry